wtorek, 2 września 2014

Kroczek do przodu.

Witam!
Dla wtajemniczonych i żądnych informacji: wygrałam candy na IV DLWC. Niestety nie mam zdjęcia pomalowanego przeze mnie świecznika. Więc wrzucę je jak tylko to będzie możliwe.

Z cyklu "zaległości" to bardzo powoli dziergam kapę (nadal). Pomimo wakacji jakoś mało czasu miałam na swoje przyjemności i robótkowanie. Wesele córki i wszelkie przygotowania do niego zdominowały wszystko. To co udało się zrobić w tym czasie można zobaczyć poniżej.












Jak widać sprzęt transportowy nawet po kapie jeździ, co też wpływa na spowolnienie prac szydełkowych.

Mam też zdjęcia kartki zamówionej przez moją mamę dla koleżanki na stałe mieszkającej w Australii. Miała być lekko nostalgiczna i służąca wspominaniu a była bez tak zwanej okazji np. imienin czy rocznicy itp. Więc było trochę ciężko wyważyć kolorystykę i treść tak aby nie było za patriotycznie ale i nie bez odpowiednich emocji jakie miała zawierać.  Wkleiłam dwie czyste strony na tekst i podpisy wręczających oraz dwie strony na których wydrukowane były wiersze: Wandy Chotomskiej "Twój dom" i Ryszarda Przymusa "Polska"





















Zdjęcia nie są najlepszej jakości ale już się tu przyznałam, że jestem takim sobie fotografem.

Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia następnym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz