wtorek, 16 lipca 2013

Dużo i jeszcze więcej.

Witam.
 Z góry przepraszam ale muszę dodać dużo albo jeszcze więcej zdjęć. Niektóre są po prostu ładne inne ważne a jeszcze inne potrzebne. Zamiast się rozpisywać dodam podpisy pod niektórymi z nich.





III DLWC


Efekty malowania woskiem.




Prace konkursowe i wyzwaniowe.

Dobrosława mistrzyni od kwiatków i kartek.

Gosia -"Super fotograf"
Starałam się pogrupować zdjęcia i myślę, że się spisałam całkiem dobrze. Teraz pobawię się zdjęciami niezwykłych okoliczności przyrody. Myślę, że z podpisami zrobię dokładnie tak samo jak poprzednio.




Pobocze drogi na III DLWC

Piękne różowe osty, które mijam idąc do pracy.
Tak w nawiązaniu do koloru lipca ogłoszonego przez Kwiat Dolnośląski. Warto obejrzeć inspiracje przedstawione na tym blogu. I nie tylko inspiracje:). Prawda, że warto?



Koniczyna, jej zapach przenosi mnie do lat dzieciństwa.

Klomb przed Halą Targową

1 komentarz:

  1. Pigosia....
    Pięknie już działasz na blogu, oby tak dalej i więcej.
    dzięki za uznanie, ale ja jestem maluczka w tych rzeszach mistrzyń jakie poznałyśmy na zlocie.
    Przesyłam pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń