wtorek, 16 lipca 2013

Moje prace.

Witam.
Zaczęłam ostatnio nadrabiać zaległości rękodzielnicze lecz nie wszystkie prace zostały sfotografowane. Dlatego też pokażę tylko kilka i mam nadzieję, że wkrótce pochwalę się resztą.

LO z brodzącym Michałem

Po kursie koralikowym

Za kurs bardzo gorąco dziękuję Katrinie, to dzięki niej zaczęłam bawić się w  domorosłego jubilera. Zrobiłam podstawę do bransoletki i brakuje mi tylko "naszycia drugiej warstwy" ale jak tylko skończę to oczywiście pochwalę się. Niestety zdjęcie robione w nocy przy świetle małej lampki stąd ten dziwny kolor. Tak naprawdę kartka-tło jezt boiała a koraliki zielone i żółte czego tu wogóle nie widać.
Moja babcia Ola i ja

Już gotowa praca z Olą:)

A to zgłaszam na konkurs -różowy oczywiście

Inna perspektywa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz