piątek, 13 września 2013

Trochę radości

Tak zwyczajnie witam.
Pokażę teraz jakie mam zdolne i miłe koleżanki. Na spotkaniach Kwiatu Dolnośląskiego zawsze pomagają i dzielą się czym tylko mogą.
Od Dobrosławy dostałam kwiatki niestety nie mam zdjęcia zbiorczego ale pojawiają się one w moich pracach. Dostałam też piękny wieniec w kolorze białej czekolady i pokażę jego zdjęcie wkrótce, za to mogę pokazać jaki radosny i bardzo wakacyjny scrap podarowała mi Katrina:

Pięknie i wiśniowo

Natomiast pozostałe dziewczyny stale mi w czymś pomagają, doradzają a czasem wyręczają w pracy kiedy np Michał nie daje mi spokoju podczas naszych spotkań. Bardzo Im wszystkim dziękuję.



A teraz powiem na jaki pomysł wpadłam. Zastanawiając się nad sierpniowym wyzwaniem kolorystycznym stale brakowało mi dobrego pomysłu albo materiałów do jego zrealizowania i tak więc nie zrobiłam tej pracy. Trochę też winien jest czas, że nie pozwala się rozciągnąć do oczekiwanych rozmiarów. Nie dawało mi spokoju, że tak ciężko jest mi zdobywać odpowiednie materiały i któregoś dnia kiedy oglądałam plakaty na tablicach ogłoszeniowych w pracy wpadły mi w oko niektóre elementy lub jakieś kolory z afiszy. Dodatkowo kiedy sprawdziłam na jakich papierach są nadrukowane to postanowiłam "zrecyklingować" te już nieaktualne ale ciekawe z powodu faktury, kolorów lub bliżej nie określonych powodów. Przyniosłam więc do domu kilka ciekawych okazów. Jak tylko zamienię je w coś ciekawego to zrozumiecie, że warto czasem zebrać to co dla innych nie ma już żadnej wartości.
Ach i muszę wspomnieć, że wiele znajomych osób z bliższych i dalszych kręgów zbiera dla mnie przydasie. Za co jestem wdzięczna. Jeszcze tylko ułożę swoje plany i będę częściej się do nich stosować a twórczość wszelka zacznie być bardziej regularna. Czekam też na czasy kiedy Michał będzie bardziej pomocny:) albo chociaż mniej absorbujący:) no może chociaż absorbujący ale w inny sposób. Teraz uznaje tylko dwie grupy przedmiotów: jedzenie i piłki co w przypadku konsumowania scrapowych elementów może być szkodliwe a granie nimi jak piłką też do niczego dobrego nie prowadzi.

3 komentarze:

  1. Pigosiu moja miła m, lubię czytać Twoje słowa, bo zawsze płyną z serca. Nie musisz nikomu dziękować za chęć podzielenia się swoimi skarbami. Robimy to z czystej przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mój scrap naprawdę Ci się spodobał - cieszę się, że sprawiłam Ci nim trochę radości. :)
    Z niecierpliwością czekam na prace z użyciem tych plakatowych materiałów - uwielbiam takie recyklingowe zabawy! ;)
    No i życzę więcej czasu na swoje hobby! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję. I już mi lepiej. Plakaty wykorzystam a jeśli zdobędę ich więcej to z pewnością się podzielę.

    OdpowiedzUsuń